Palveluksessanne

Kirsti 'Kikka' Liukkonen

Kirsti Liukkonen opiskeli eläinlääkäriksi Saksassa, suoritti harjoittelunsa Australiassa 1981, väitteli Münchenissä 1987 ja on siitä lähtien toiminut eläinlääkärinä Suomessa.

Kirsti on Eläinlääkäriasema FinProVet Tapiolan perustaja ja on palvellut FinProVetin asiakkaita Tapiolassa vuodesta 2004.

Erityiset ammatilliset mielenkiinnon kohteet:
Silmäsairaudet, pehmytosakirurgia, suu- ja hammassairaudet (myös hampaiden poistot), sisätaudit, ultraäänitutkimukset,tähystykset, akupunktio

Silmäsairaudet ovat olleet Kirstin ammatillisen kiinnostuksen kohteena jo melkolailla uran alkuajoista lähtien. Vuosina 1998-1999 hän osallistui European School for Advanced Veterinary Studies silmäsairauksien jatkokoulutukseen ja siitä muutaman vuoden päästä silmäkirurgian jatkokoulutukseen. Tästä lähtien hän on osallistunut vuosittain kotimaisiin, pohjoismaisiin ja kansainvälisiin silmäsairauksien jatkokoulutustilaisuuksiin.

Kirsti osallistuu jatkuvasti myös muiden eläinlääketieteen erikoisalojen jatkokoulutuksiin Suomessa ja ulkomailla.

Vapaa-aikana Kirsti ulkoilee koiriensa kanssa, lukee dekkareita, hoitaa puutarhaa, käy uimassa ja melomassa kun aika sallii.

ELL Irma Mäkelä

Irma Mäkelä on valmistunut eläinlääkäriksi vuonna 1986. Vuodesta 1989 lähtien hän on työskennellyt pieneläinten parissa yksityisellä pieneläinvastaanotolla.

Työskentelyn Eläinlääkäriasema FinProVet Tapiolassa Irma aloitti helmikuussa 2008.

Erityiset ammatilliset mielenkiinnon kohteet:
Sydänsairaudet, sisätaudit, suu- ja hammassairaudet (myös hampaiden poistot), pehmytosakirurgia, ultraäänitutkimukset, viralliset polvitarkastukset

Irma on suorittanut European School for Advanced Veterinary Studies sydänsairauksien jatkokoulutusohjelman ja osallistuu säännöllisesti myös muiden erikoisalojen jatkokoulutuksiin.

Irman harrastuksiin kuuluu puutarhanhoidon ja leipomisen lisäksi kreikankilpikonna Oskun hyvinvoinnista huolehtiminen.

ELL Leena Vanhamäki

Leena on valmistunut eläinlääkäriksi vuonna 2003. Sen jälkeen hän on työskennellyt pieneläinvastaanotoilla pääkaupunkiseudulla, lisäksi noin puolitoista vuotta myös kunnaneläinlääkärin sijaisena.

Eläinlääkäriasema FinProVet Tapiolassa Leena aloitti työskentelyn syyskuussa 2012. Tällä hetkellä hän on äitiyslomalla.

Erityiset ammatilliset mielenkiinnon kohteet:
Ihotaudit, sisätaudit, hammassairaudet. Leena suorittaa parhaillaan pieneläinsairauksien erikoistumistutkintoa. Työssään Leena on erityisesti kiinnostunut koirien ja kissojen ihotaudeista.

Leena on suorittanut European School for Advanced Veterinary Studies ihosairauksien jatkokoulutusohjelman.

Vapaa-ajallaan Leena harrastaa kuntoliikuntaa, lukemista ja puutarhanhoitoa.

ELL Mirva Räsänen

Mirva on valmistunut eläinlääkäriksi vuonna 2014 ja on sen jälkeen tehnyt eläinlääkärin sijaisuuksia lähinnä pääkaupunkiseudun pieneläinklinikoilla. Eläinlääkäriasema FinProVet Tapiolassa Mirva aloitti sijaisena joulukuussa 2015.

Ammatillisen kiinnostuksen kohteena Mirvalla ovat erityisesti suu- ja hammassairaudet ja sisätaudit.

Kotona Mirvalla on kaksi kissaa sekä sekarotuinen koira, joiden kanssa harrastaessa vapaa-aika kuluu joutuisasti.

Klinikkaeläintenhoitaja Sami Nyfors

Sami aloitti opiskelun Eläinlääkäriasema FinProVet Tapiolassa vuonna 2010 ja valmistui klinikkaeläintenhoitajaksi keväällä  2013.

Kotoa Samilta löytyy nuori Bichon Frisé narttu ”Papu”. Vapaa-ajallaan Sami harrastaa moottoripyörien ja autojen korjailua sekä käy kuntoilemassa salilla.

Suorittanut Hill's VNA1 ruokintaneuvoja kurssin.

Klinikkaeläintenhoitajaopiskelija Ida Manns

Ida aloitti opiskelun klinikkaeläintenhoitajaksi (Amiedu) Eläinlääkäriasema FinProVet Tapiolassa keväällä 2015.

Ida on erityisen kiinnostunut kaneista ja jyrsijöistä. Lemmikkeinä hänellä on ranskanluppakorvakani Pyry ja leijonanharjasristeytyskani Milli. Vapaa-aikaansa hän viettää mielellään ystävien parissa.

Sari Mäkelä

Sari on eläinlääketieteen opiskelija ja hän aloitti työskentelyn Eläinlääkäriasema FinProVet Tapiolassa syksyllä 2015. Sari tekee muutamia vuoroja kuukaudessa eläintenhoitajan sijaisena opintojen ohella.

Vapaa-ajalla Sari harrastaa agilityä, tokoa, käy ratsastamassa, salilla ja lenkillä. Kotona hänellä on 2,5-vuotias Mittelspitz, Tyyne. Lisäksi Etelä-Pohjanmaalla hänellä on kaksi shetlanninponi oria, Oskari ja Veeti.

Juulia Rantanen

Juulia on eläinlääkäriopiskelija ja hän aloitti työskentelyn Eläinlääkäriasema FinProVet Tapiolassa keväällä 2016. Juulia tekee muutamia vuoroja kuukaudessa eläintenhoitajan sijaisena opintojensa ohella.

Kotoa Juulialta löytyy kaksi nuorta villakoiraa. Vapaa-aika kuluu koirien kanssa agilitykentillä ja metsässä lenkkeillen sekä ystävien seurasta nauttien.

Palvelumme

• Sisätaudit

• Kirurgia

• Laboratorio